In Anglia

Doar ce am ajuns in Anglia de cateva zile.
Trebuie sa recunosc ca este destul de greu cu acomodarea. Nu suntem diferiti de ei prea mult, cel putin nu la prima impresie, insa in fiecare clipa observ lucruri ciudate pentru noi romanii.

In Londra gasesti mai usor o adresa, fie pt ca sunt multe indicatoare, fie pt ca romani gasesti la orice intersectie, vanzatori, muncitori, … Si in general romanii se recunosc intre ei foarte repede.
Ei bine am gasit un job la aprox. 300 mile de Londra, si cazare la un hotel. Problema e ca hotelul e la aprox. 30 mile de fabrica, si pt schimbul 1, adica la 6.am, nu exista autobuz. Asa ca am platit 55£ pentru o saptamana, si dupa doua zile am plecat.
Am gasit camera cu alti romani, vom locui la comun, la 15 minute mers pe jos de fabrica, aici chiria este 100£ pentru doua saptamani, si asta este OK, pt ca altceva mai bun nu cred sa existe momentan.
Folosesc intetnet wifi pe hTC, este ciudat sa tastez pe minusculul ecran si fac greseli de scriere. Insa cand voi avea un laptop poate le corectez.
Trebuie sa recunosc faptul ca de cand am plecat din Romania, adica Sambata pe 7.11.2015, am cheltuit pana azi (10.11.2015) peste 300£. Trabsport, cazare, mancare. Atat. Si pana voi incepe sa iau primii bani, adica peste doua saptamani voi mai cheltui inca 100.  Asta inseamna ca in prima luna de munca cu banii obtinuti abia voi recupera investitia. La care adaugam si banii ce trebuiesc trimisi in tara, si datoriile care au fost de altfel motivul principal pt care am plecat in UK, probabil ca un minim de 5-6 luni de munca aici sunt necesari.
Cam atat acum. Pana la noua cconexiune wifi ….. Apropo! In Ro netul e belea pe langa ce au astia aici.

This entry was posted in U.K. and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

